Categories
יהדות

מהן התפילות הקדושות ביהדות?

תפילה יהודית היא ביטוי לדבקות ואמונתנו באלוהים, המספקת לנו ערוץ לתקשורת עמו ולפעולה לשיפור החברה.

מתקיימות שלוש תפילות יומיות: ערב (מעריב), בוקר (שחרית) ומנחה (מנחה). בנוסף, מתקיים שירות נוסף בשם מוסף בשבתות ובחגים.

מה הם מסמלים?

תפילותיה הקדושות של היהדות מסמלות הן את התקשורת עם האל והן את האחדות בתוך הקהילה היהודית. תפילות עתיקות אלו עוצבו עם הזמן מחדש כדי לשקף הן ערכים וצרכים אישיים, כמו גם את אלה של כל היהודים.

היהדות מדגישה את התפילה כדרך עיקרית להתחבר לאלוהים ולהביע את מסירות האדם למענו. אתה יכול לדקלם משפטים מוכרים בשתיקה או להפעיל את האלוהי באמצעות דיאלוג ומדיטציה.

צורת תפילה פופולרית היא העמידה, או שמונה עשרה, שאותה יש לקרוא שלוש פעמים ביום: בוקר, אחר הצהריים והלילה (ערבית או מאריב). תפילה זו מכילה 19 ברכות המשבחות ומשבחות את טובו של אלוהים תוך בקשה לצרכינו האישיים והקהילתיים.

הענפים הליברליים של היהדות משנים חלק מהברכה הפותחת. לדוגמה, umevi go'eil (מתורגם כ"מי מביא גואל") מוחלף באומאיווי גאולה בסידור הרפורמי והשחזור, ובכך מחליף את מאמר האמונה המסורתי שאלוהים יקים את המתים.

ברכות אחרות, כמו קדושת השם ("קידוש השם"), בינה ותשובה (תשובה), מעודדות את היהודים לחזור לחיים המבוססים על התורה. הגשם נתפס כאינדיקציה לכוחו של אלוהים; קהילות רבות מכניסות קו המציין טל במהלך חודשי הקיץ.

מהי מזוזה?

מזוזה היא מגילת קלף, בדרך כלל מגולגלת, המכילה את דברי תפילת שמע (דברים ו, ד-ט וי"א, יג-כא) שנכתבו על ידי סופר מנוסה הנקרא סופר. הוא מוצמד למשקוף של בית יהודי כתזכורת שאנו נמצאים תחת חסותו של אלוהים ומבטו הפקוחה.

מזוזות היו חלק בלתי נפרד מהחיים היהודיים מאז ימי משה. כיום, רוב היהודים מצמידים אותם לבתיהם ולמבנים אחרים שבהם הם מתגוררים.

על פי ההלכה היהודית, מצווה להצמיד מזוזה לכל דלתות ביתו היהודי כאות מעמד וכבטחון ברכת ה' והגנתו.

בהצמדת מזוזה לדלת יש לתלות אותה בצד ימין בזווית. כאשר נכנסים או יוצאים דרך אותו פתח, יהודים מקיימים מנהגים על ידי נגיעה באצבעותיהם בשפתיהם ומנשקים הן את המזוזה והן את תוכנה.

על גב מזוזה כתוב אחד משמותיו המיסטיים של אלוהים: שדי. מילה זו, המכונה גם שומר דלתות ישראל או שומר ישראל, משמשת בברכה הנקראת מיוחדת המלווה כל מזוזה שתולים. נוהג זה נפוץ במיוחד בקרב אשכנזים (יהודי מזרח אירופה).

מהן התפילות לעסקים?

היהדות מציעה תפילות קדושות רבות למטרות עסקיות, כמו אחת להענקת ברכה והצלחה לכל מעשיהם ואחרת לישיבות הנהלה.

אחת התפילות המכריעות ביותר להצלחה עסקית היא תפילה להיות ישר במעשיו ולהשיג רמת אופי שאחרים מעריצים. זה יבטיח הצלחה בעולם העסקים, שכן אנשים נוטים להתנשא על עסקים המנוהלים על ידי מי שאחרים סומכים עליהם ומכבדים אותם.

תפילה חיונית נוספת להצלחה עסקית היא "קידום, ברכה ושגשוג". מנטרה עוצמתית זו תבטיח הצלחה במאמצים שלך.

בנוסף לאמירת תפילה זו, עליך לשמור גם דואה כתובה על החרוז בעסק שלך להגדלת המסחר והרווחים. פעולה זו תעזור להגביר את ההכנסה של החברה שלך; אז הקפידו לדקלם אותו מדי יום או לקרוא אותו לפני תחילת העבודה בבוקר. אינשה אללה, הדואה הזו תביא את התוצאות שאתה צריך עבור המיזם העסקי שלך. אם אתה זקוק לסיוע כלשהו בביצועו, אל תהסס לפנות ולדבר עם אחד מאנשי הדת האיסלאמיים שלנו.

לפרטים נוספים : https://www.minhastam.com/