Categories
טיולים באפריקה

טיולים לאפריקה – מהם היעדים האפשריים?

לא משנה אם אתם באפריקה בשביל ספארי, חופשת חוף או חוויה תרבותית, יש הרבה טיולים לבחירה. האקלים משתנה באופן דרסטי ברחבי היבשת מטמפרטורות קפואות ועד חום לוהט.

ארוז הרבה שכבות קלות שאתה יכול לשכב כשהטמפרטורות משתנות. בנוסף, הקפידו להביא אתכם זוג בגדים המתייבשים במהירות לעונות גשומות.

רגע לפני שאנחנו יוצאים לספארי: מה כדאי לארוז?

אם אתם מתכננים טיול לאפריקה, ודאו שהציוד שלכם מתאים לאקלים ולחיות הבר. מכיוון שסביר להניח שתבלה את רוב היום ברכב ספארי פתוח, ותבלה הרבה זמן בחוץ תחת השמש, נוחות היא המפתח כאשר אתה בשיח.

אליזבת גורדון, מייסדת שותפה ומנכ"לית מסעות יוצאי דופן, ממליצה לארוז ז'קט חם מצומר צמר ללילות או בוקר קרים. הבחירה שלה היא מעילי הננו פאף של פטגוניה מכיוון שהם שוקלים "כמעט כלום" אך תמיד שומרים עליה נעימה.

פנס ראש או לפיד חיוני בעת קמפינג ובשיח. זה חיוני במיוחד אם אתם יוצאים לטיול לילי מכיוון שהוא יחסוך את ידיכם ויאפשר לכם לנווט בבטחה מבלי לדרוך על רגליהם של חיות בר.

משקפי שמש חיוניים לחסימת הבוהק של שדה היער האפריקאי והשמש החמה, כמו גם להרחקת אבק וחרקים מעופפים מהעיניים שלך. משקפת היא עוד פריט חובה; הם יבדרו את הילדים במהלך טיול משחק או טיול בספארי.

 איך עושים תכנון טיולים קבוצתיים לאפריקה?

טיולים קבוצתיים לאפריקה יכולים להיות חוויה מיוחדת להפליא, לעזור לחזק את הקשרים בין חברים, משפחות ואפילו בני זוג רומנטיים. בין אם אתם חוגגים יום הולדת אבן דרך, סיום לימודים, חולקים יום נישואים של פעם בחיים או סתם רוצים לבלות זמן איכות עם אלה שהכי חשובים לכם, טיול משותף באפריקה יספק זיכרונות מתמשכים ויאפשר לכם להוקיר כל רגע ביחד.

בדרך כלל, טיולים קבוצתיים דורשים יותר תכנון והתחשבות מאשר חופשה לבד. ישנם תפקידים שונים למלא, ולכן חיוני שכל אחד יבין את האחריות שלו וירגיש נכלל בתהליך.

כשאתם מתכננים מסלול לקבוצה שלכם, בחרו פעילויות שכולם ייהנו וקחו בחשבון כמה זמן תהיו בכל יעד. הימנע מאריזת יעדים או פעילויות רבים מדי ביום אחד מכיוון שהדבר עלול להוביל ללחץ ועייפות.

במידת האפשר, הקצה לכל אדם תפקיד בתוך הקבוצה (כספים, מחקר וכו'). זה יקל על התכנון ויבטיח שכולם ירגישו חלק מהמסע.

חיוני לקחת בחשבון את מזג האוויר ואת עונות השנה של כל יעד בו אתם מתכננים לבקר. אפריקה מציעה בדרך כלל תנאים אידיאליים במהלך האביב והסתיו, כאשר הטמפרטורות בדרך כלל חמות ויבשות יותר.

מה אורזים?

אפריקה היא יבשת עצומה, עם מזג אוויר ותרבות משתנים על פני היבשת. בין אם אתם נוסעים לאתר נופש על החוף או קמפינג בשמורת צייד, ציוד הנסיעה המתאים חיוני להצלחה.

ארזו קלות, אבל הקפידו להביא את כל הפריטים הדרושים שלכם – מנעליים נוחות ועד תיק קשוח. זה חיוני במיוחד אם אתם מתכננים לבלות את רוב זמנכם בספארי או ביקור בסוואנה.

אל תשכחו לארוז את קרם ההגנה האהוב עליכם, דוחה חרקים וכובע. למעשה, אריזת מעיל גשם (אם מטיילים במהלך העונה הגשומה) או מעיל מעטפת להגנה נוספת היא גם חכמה.

פריט חיוני לכל ספארי הוא זוג נעלי הליכה. אלה יכולים להיות שימושיים בעת חקר השיח והליכה על כלי רכב פתוחים, כמו גם לשמור על הרגליים שלך מוגנות מפני פגעי מזג האוויר.

כובע חיוני כשיוצאים לטיול משחק או שנורקלינג, במיוחד כזה עם שוליים. אנו ממליצים ללבוש כובע מתחת לסנטר לנוחות והגנה מפני השמש בימים חמים.

לפרטים נוספים : https://safaricompany.co.il/article/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%94/